Klantenservice

Welkom bij de helpdesk van NeoTicket voor evenement organisatoren. Hieronder beantwoorden we de veelgestelde vragen. Direct contact? We zijn bereikbaar via de chat rechtsonder, per mail en per telefoon.

Algemeen
Lees hier hoe het werkt, waarom NeoTicket, voor wie het is en de tarieven.

Hoe creëer ik een account?
Ga naar https://app.neoticket.nl/register/. Vul je naam, email en wachtwoord in. Klik op “Submit” en je komt direct in je ticketshop (https://app.neoticket.nl/dashboard/).

Hoe creëer ik een evenement en een ticket?
Ga naar de tab “Events” (https://app.neoticket.nl/events/) en klik op “+New Event”. Vul de event gegevens in, zoals een event naam, locatie, starttijd, eindtijd en daglimiet.
Klik hierna op “Ticket” en vul de ticket gegevens in, zoals een naam, prijs, capaciteit en periode van beschikbaarheid.
Klik vervolgens op “Shop” en vul de ticketshop gegevens in, zoals de naam en omschrijving. Klik op “Summary” om een overzicht te krijgen van al je gegevens. Tevreden? Publiceer dan je event door te klikken op “Publish event”.

Hoe integreer ik mijn ticketshop in mijn website?
Er zijn twee manieren om je ticketshop te integreren in je website.
#1. Klik in het tabje “Events” op de knop “Ticketshop Preview”. Deze externe link kun je gebruiken om je bezoekers naar door te sturen.
#2. Integreer de Ticketshop met een stukje code in je website. Neem hiervoor contact op met onze technische support rechtsonder.

Hoe voeg ik mijn bank en financiële gegevens toe?
Klik op de tab “Finance” (https://app.neoticket.nl/finance/) en volg de stappen.

Entree management
Hoe creëer ik een scanner login?

Klik op de tab “Access Control” (https://app.neoticket.nl/access-control/). Vul je naam, email en wachtwoord in. Kies de evenementen waarvoor je scanner login dient te werken en klik op “Create account”.

Hoe werkt de check-in monitor en hoe werkt de NeoTicket scanner app?
Neem hiervoor contact op met de support, zodat we je dit stap-voor-stap kunnen uitleggen.

Boekhouding en financiën
Wanneer ontvang ik mijn ticket omzet?
Wekelijks, maandelijks of een moment naar keuze.

Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar in mijn ticketshop?
Naast de standaard betaalmethodes (iDEAL, creditcard, Apple Pay) zijn er meer dan 135 betaalmethodes beschikbaar.

Andere vragen? Contacteer onze support per chat, mail of telefonisch.